Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mys morgon

Publicerat 2014-03-26 08:15:41 | i kategori Allmänt

Sitter med mamma & dricker kaffe, funderar över hoppträningen igår. Den gick över förväntan, Manne var jättefin! Vi hoppade bana och trots att det blåste och snöade kände jag att jag fick ordning på en "vaken" Manne! Det jag måste tänka på hela tiden när Manne är pigg är att jag måste ha blicken upp, jag faller lätt fram och tittar på bogen och huvudet, då blir ju inte balansen i rätt punkt och då kan jag heller inte kräva av varken Manne eller mig attridningen skall fingera. Så blicken upp och stadigt framåt!! Lägena på hindren var bra, till och med perfekta! Igår hoppade vi vara små hinder, så på lördag skall det bli några språng som är lite högre. Om drygt tre veckor är första tävlingsstart, då måste jag ha hoppat lite mer 😃😃 
Ha nu en bra dag :)
Kram Ida
Ps. Locantus är som en dröm ❤ ds. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: