Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Motivationen på topp!!

Publicerat 2014-03-01 08:40:53 | i kategori Allmänt

Kan väl inte säga annat än att jag (Ida) är så grymt taggad inför årets säsong. När jag just nu ligger i värmen och fantiserar om sommaren med hästarna, trimmas Manne för fullt hemma av min syster Fia & Jonna S! Mycket tacksam för denna hjälp!! Allt känns så bra!!! Vi är på gång & trots att Locantus får en senare start i år, känns det som det kommer bli den bästa säsongen hittills, utan skador, som sätter stopp! :) 
När jag kommer hem skall jag lägga upp ett tränings-schema, för mig & för hästarna! Skall också få ett igångsättnings schema till Locantus av Jonas Tornell (Sveriges landslagsveterinär) , då kommer jag veta mer specifikt hur upplägget för träning/tävling kommer att se ut för honom. Noggrant avvägt, med bästa rådgivning förstås! :) 



Ha en bra dag! Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: