Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Måndag igen

Publicerat 2014-03-03 07:47:19 | i kategori Allmänt

Så har helgen bara rusat förbi, fullspäckad men rolig skulle jag, Fia vilja påstå!
 
Dagen idag är rätt lugn, har precis varit i stallet och släppt ut hästarna och packat deras foder så jag slipper det i eftermiddag. Ska strax bege mig till jobbet.
 
I eftermiddag ska jag rida Manne på banan. Han ska gå på upphöjda cavaletti och kanske..kanske studsen som jag och Sandra hoppade i lördags. Perra ska enbart bli borstad idag och pysslad med, Sparven ska få vila helt ifrån mig idag!
 
Tänkte faktiskt försöka hinna med lite andra vardagliga saker, såsom laga mat, gå en längre promenad med hunden. Sen tänkte jag hinna med en sväng till Ikea. Det är en riktigt utflykt för mig de, när man kan åka in till civilisationen hihi
 
Ha en bra dag!
 
Kram Fia
 
Grusig bild, men jag gillar den ändå..ser lite fräsigt ut när bilen står inklämd bakom =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: