Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Härlig morgon

Publicerat 2014-03-11 09:36:07 | i kategori Allmänt

Nu sitter jag här (Fia) och ska snart åka till jobbet. Hade tänkt att rida idag på morgonen men det var fruset i marken så jag får vänta tills i eftermiddag. Eftersom jag  hade tänkt att rida så jag har haft mycket tid idag på morgonen till att göra annat i stallet. Jag mockade boxarna länge, länge...sen skurade jag hinkar och fixade vattnet i hagarna. Jag gjorde hästarnas mat igår redan för att spara tid, så ni kan ju tänka er lunket idag på morgonen =)!
 
Idag ska Perra tömköras, Sparven ridas ut och Manne ska longeras i pessoalounge för första gången i sitt liv (spännande).
 
Har tänkt att eventuellt hinna med lite uppstrukturering i sadelkammaren igen.
 
När vi fikade idag på morgonen pratade vi om städdag också, det kommer det bli framöver. Då ska vi måla, kratta, jämna till kanterna på banan och röja. Efter det kommer det följa en grillfest, längtar redan kan jag säga!!
 
Ha en bra dag
 
Kram Fia
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: