Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Dagen idag

Publicerat 2014-03-18 21:30:41 | i kategori Allmänt

Jag skulle ju skriva om hoppningen idag. tänkte ladda över lite filmer och så blev det krångel!
 
När jag red fram Perra så skrittade jag honom väldigt länge. I traven red jag honom framåt för att sedan ta tillbaka honom tre steg, sen fram igen. Han var jätteduktig!! DSen galopperade jag en stund, var noggrann med att rida den vägen som jag bestämt att jag ska rida. Även här var han jättefin!! Hoppade sedan fram lite lugnt och efter det hoppade jag bana med honom, Vi la in vattenmattan eftersom vi tycker att hästarna kan härdas mot otäckheter i hinderväg så snabbt som möjligt! Perra slog på lyra efter lyra, han är en HELT FANTASTISK häst!! 
 
Sparven fick en rejäl uteritt idag, likaså Licala och Emma. Vi red övergångar från trav till ett par steg i skritt och sen snabbt igång igen. Vi galopperade en hel del också!! Vi galopperade en längre sträcka med hästarna vilket jag tror är bra för flåset =)!
 
Imorgon ska sparven hoppas. Perra ska få ta det lugnt.
 
Ha en fin kväll!
 
Kram Fia
 
 
 
Foto: Fina pour lamour <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: