Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Stressigt igår lugnt idag

Publicerat 2014-01-10 11:09:33 | i kategori Allmänt

Har redan varit i stallet och ska snart åka till jobbet, Idag har hästarna fått ta det lugnt. I helgen ska de jobba lite mer. Hoppade sparven igår. Det blev en serie och en liten bana. Red i syrrans sadel, vilket var lite av ett misstag av mig. Sitter bättre i min egna märkte jag när träningen var fullt igång...jaja, man ska vänjas vid allt!
 
Nöjd är jag med sparven i allfall! Hinner inte skriva mer om det nu utan ni får en kortisvideo nedan =)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: