Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Så här kommer det att bli...

Publicerat 2014-01-31 22:40:55 | i kategori Allmänt

är sjukt nervös för semestern börja närma sig. Hemma lämnar jag hästar. stall och huset. Tur är väl att jag har goa vänner i hakarp som tar hand om allt..både stall, hus och hästar =)!
 
Jag längtar verkligen efter solen, värmen och lillebrorsan och hans tjej som är där och väntar på oss. Samtidigt är jag helt j**la galet taggad på hästarna just nu....det bästa med semestern är att jag kommer springa som en galning till stallet så fort jag kommer hem för att göra allt, no matter what! I ur och i skur!!
 
Jag har tyvärr inte hunnit med att knåpa ihop några tidsinställda inlägg, får helt enkelt hoppas att någon av tjejerna hemma skriver lite!
 
Ha det toppen!!
 
kramar Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: