Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Ofrivilligt väckt kl 5:30.....

Publicerat 2014-01-19 08:54:16 | i kategori Allmänt

...Siri var inne och undrade vad klockan var, sen efter det var det ruljans på barn och hundar i sängen kan jag lova. Jag har varit hundvakt åt idas hundar inatt. Mysigt har det allt varit, men jag föredrar att ha en hund istället för två om man får lov att vara gnällig.
 
Dagen idag då, kommer snaft åka iväg och markarbetsträna för Angelika. Efter att jag varit där hoppas jag att sandra är sugen på att rida ut med mig. Perra ska en sväng till ridhuset idag, först longas och sen ridas. Passar på att rider så gott jag bara kan nu innan vi åker iväg på semester...hästarna kommer dock inte ha riktigt två veckors vila då sandra och jag är borta 8 dagar samtidigt, vi har bestämt att rida varandras hästar när vi är iväg, sp 1,5 veckas vila får dom. Jag kommer verkligen få "rida skiten ur mig" när sandra är iväg eftersom jag också ansvarar för Idas hästar när hon jobbar.
 
Det är en himla bra deal vi har jag och Ida, Ida sponsrar mig med Jensträningarna och jag ser till att Idas hästar får ordentlig ridning och skötsel när hon är iväg och jobbar. Hon behöver aldrig oroa sig för att ingen kan ta hand om dem eller lägga ansvaret på någon som tycker det är jobbigt för det här har vi bestämt nu!
 
Vinsten med detta är inte bara att Jens träningarna blir betalda, jag får rida mer också vilket jag uppskattar så klart =)!!
 
Nu måste jag iväg!! Ha det toppen!!
 
Kram fia
 
Mysigt att mysa...speciellt nu när jag saknar min fina lilla Zeth så mycket <3
 
Att få trimma denna hästen idag är rent och skärt söndagsnöje! =)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: