Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Myskväll

Publicerat 2014-01-10 20:05:00 | i kategori Allmänt

Ska alldeles strax bege mig till min bästa tvillingsyster Ida för lite fredagsmiddag.
 
Det ska bli jättemysigt att sitta ner och ta det lugnt och umgås. Det kallar jag livskvalite! Imorgon ska jag och Ida ha mer kvalitetstid tillsammans. Vi ska göra en hel del ärenden på stan (händer aldrig en bonnatös som mig kan jag säga). Vi ska hämta foder till sparven och åka en sväng till Charlies. Antar att det kommer bli en trevlig stund med prat där, älskar den affären och personalen där!
 
På eftermiddagen ska vi åka till ridhuset med hästarna. Jag kommer arbeta hästarna på bommar igen. Jag kommer att rida bomövningen då man verkligen måste rida hästen ur sväng och ha hästen framför sig. 
 
Nästa vecka ska jag träna markarbete för Ange. Jag LÄNGTAR SÅ MYCKET efter det. Man kommer långt med målmedvetet och fokuserat arbete i sin ensamhet.....men när man får de små nycklarna så att allt blir snäppet bättre, DÅ....DÅ LEVER MAN!!
 
Ha en skön fredagskväll! 
 
Kram fia
 
 
 
 
Postat av: Kim

Vilken fin häst! :)

2014-01-10 @ 20:12:49
URL: http://justkim.blogg.se
Postat av: Kim

Hästar *

2014-01-10 @ 20:13:45
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: