Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Jens träning

Publicerat 2014-01-22 23:15:13 | i kategori Allmänt

Imorgon åker jag, Fia och tränar för Jens Wickström. Det blir årets hopp premiär och ska verkligen bli jättekul! Jag kommer dock tala om för Jens att vi får ta det lite lugnt med Sparven eftersom jag inte kunnat rida honom enligt planen den här veckan utan att han har fått ta det väldigt lugnt, 
 
Det är inte långt kvar till semestern nu, så jag får hänga i så mycket som det finns möjlighet till....önskar jag hade ett ridhus hemma, allt hade varit så mycket enklare då. Men, men det är som det är och man måste helt enkelt göra det bästa av situationen.
 
Ha en bra natt med go sömn får jag väl säga nu då eftersom det är sent =)!
 
Kram Fia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: