Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Jag har många hästar att rida nu......

Publicerat 2014-01-24 18:49:56 | i kategori Allmänt

önskar bara att jag hade lite mer tid! Men vem önskar sig inte mer tid på dygnet?
 
Red Sparven på spåret idag, det var mysigt om än lite kallt om man får klaga. Han var som vanligt framåt och positiv. Gjorde stallet noga och ryktade och gosade mycket med Sparven. 
 
Imorgon är det fullt upp. Jag ska åka och handla foder till sparven, rida Licala, Sparven och Manne eventuellt, Sen när kvällen kommer ska Ida ha lite tjejfest, vilket jag verkligen längtar till!
 
Ha en fin kväll
 
Kramis Fia
 
Sparven har fått lite päls bortskavd vid sadeln så jag har bytt plats på padden och lagt den under schabraket istället som ni ser =)
Han var så söt lille shickaka som satt i hinken =), å sparven han har varit väldigt sugen på gos idag
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: