Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hundra klappar och en tillsägelse...

Publicerat 2014-01-07 12:44:58 | i kategori Allmänt

 
Har du tänk på hur mycket du klappar din häst? Jag klappar mina hästar många, många gånger varje dag. När jag kommer in i stallet, innan jag tar på grimman, när jag borstar, när jag rider, när jag grejar med dem allmänt. Jag tycker mina hästar och alla andras i stallet är väldigt väluppfostrade. Det är inte ofta man behöver fostra hästarna här hemma. På något sätt har vi en lugn och härlig atmosfär här där både vi tjejer och hästarna trivs bra!
 
Jag älskar mina hästar och jag tror att det är en förutsättning för att lyckas!
 
/ Fia
 
 
Postat av: Jasmine Lundvall

Så fin bild!

2014-01-07 @ 13:24:34
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: