Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Häst är bäst!

Publicerat 2014-01-21 23:18:42 | i kategori Allmänt

Bjuder på en bildbomb på mina tre bruna ögonstenar<3 
Sambrina 2, 12år e: Sambucco
Vip wins Mighty Heart, 5år e: Heart Beat
Vip Wins Don Vito, 2år e:Cabachon

















 Som Fia tidigare nämt är det isgata i stallet, därför har mina hästar fått lite ofrivillig vila i en vecka och kommer troligtvis ha det tills vädret bättrat sig och mina hästar fått nya dojjor med snösulor och brodd! Mer detaljerad plan om mina hästar kommer! 
Ha en fortsatt toppen kväll såhär på kramardagen!
Massa kramar Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: