Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


godmorgon...

Publicerat 2014-01-01 12:15:28 | i kategori Allmänt

...jag fia sitter häör framför mtt älskade svtplay och kollar världscupen från mechelen. Vi var på ett trevligt nyårsfirande igår och idag fick vi äran att sova riktigt länge. Min underbara bonusdotter väckte oss strax efter halv 11 och hade dukat fram frukost och satt på kaffe...vilket lyx!! 
 
Idag ska jag åka och hämta kraft till sparven, är också riktigt sugen på att trimma i ridhuset idag. Perra kommer få gå på banan idag också, imorgon ska han och sparven vila, 
 
Är grymt taggad på att rida och träna, för att snart kunna åka ut på p&j. Har tänkt att rida hästarna mycket nu fram till att jag ska åka på semester i februari. Nu tillåter vädret så bra ridning ute. Ska faktiskt ta transporten till ett ställe där man kan galoppera mil om man vill! Ska också ta hem Jonna.L snart igen så hon får massera sparven.
 
Ha en bra första dag på 2014! 
 
KRAM Fia
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: