Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon!

Publicerat 2014-01-16 09:22:22 | i kategori Allmänt

En sliten Fia sitter på rasten på jobbet nu och skriver några rader. Ska snart ta en kopp kaffe =). Fina arbetskollegor man har som varit så förstående och stöttande de här jobbiga dagarna denna veckan!
 
I eftermiddag ska jag som sagt grejja med hästarna. Har bestämt mig för att leda Perra på banan (ja den tiden är kommer nu...bläää) sen ska jag givetvis rida min fina sparv också.
 
Jag ska upp till valplådan idag och gosa riktigt mycket med Billy. Sen ikväll när jag väl kommer hem ska jag städa bort det sista av julen...ja det är sant ljusstaken står fortfarande uppe! Tänker göra fint hemma och hålla ett bra tempo. Jag vet att om jag blir sittande så tänker jag sönder huvudet med sorgliga tankar och jag orkar verkligen inte med det....det är ju så jobbigt!
 
Imorgon slutar jag tidigt då jäklar ska det ridas och tränas!! Ha det bra.
 
Kram Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: