Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tisdag

Publicerat 2014-02-18 12:53:58 | i kategori Allmänt

Dagen idag började toppen. Hade en lång frukost i Hakarp med mamma, pappa och Sandra. Kunde inte rida sparven på banan eftersom det var tjäle i marken på morgonen. Dock regnar det nu och marken har mjuknat upp så det blir trim på banan i eftermiddag.
 
Mockade hos mina och Idas hästar, gjorde höet och kraftfodret till Sparven och Perra. Känns skönt att ha det färdigt tills jag kommer hem i eftermiddag så jag kommer hem i tid och kan laga mat och fixa lite hemma.
 
Imorgon är det träning för Jens. Jag är så sjukt laddad nu, har aldrig väntat så länge med att lösa licens som nu. Målet är att komma ut på pay n jump i mars och starta lokalt i april. Sen får vi se hur det går...känns som att allt handlar om hästarnas mognad och hur snabbt de lär sig att bli avspända på tävling.
 
Fick ett riktigt bra erbjudande om att rida en unghäst till försäljning åt några riktigt duktiga hästmänniskor som jag känner. Hinner dock inte med det tyvärr. Men efter att jag tackat nej ödmjukt fick jag veta att de ville att vi skulle rida den för att vi har god hästhållning och bra tränare. DÅ KÄNNER MAN SIG VÄLDIGT VÄLDIGT nöjd kan jag säga!!!
 
Nu ska jag dricka kaffe. Ha en bra eftermiddag hörrni!
 
Kram fia
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: