Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


söndag

Publicerat 2014-02-23 09:02:00 | i kategori Allmänt

Har precis fodrat och släppt ut hästarna. Kommer snart att åka iväg och markarbeta för Ange vilket jag verkligen har längtat efter. Fick rådet att åka på en pay n jump idag men eftersom jag inte har någon som kan följa med mig så struntar jag i att åka.
 
Kommer skutta sparven 3 gånger lågt nästa vecka.
 
Sandra kommer hem från jobbet vid 14 tiden och då ska vi rida Perra och Mighty på banan. Kommer att rida igenom Manne på banan idag igen...kommer dock inte koncentrera mig på någon speciell form idag utan har tänkt mer lite intervaller skriit,galopp för att bygga kondition. Nästa vecka ska Manne ridas ut några gånger..han börjar kännas städad nog till att göra det nu =)!
 
Ha en bra dag
 
Kram Fia
 
 
 
 
Postat av: Annika

Fin häst!

2014-02-23 @ 12:00:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: