Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Ser fram emot en riktig hästdag idag..

Publicerat 2014-02-26 10:45:22 | i kategori Allmänt

Slutar tidigt idag och solen skiner så härligt. Ska börja eftermiddagen med att longera Perra, efter det ska jag rida Manne. Sen kommer Sandra hem och då ska jag rida ut Sparven med henne. Jag hoppas kunna rida Perra sen efter också. Jag tror jag och Sandra kan pricka in Mighty och Perra på banan samtidigt.
 
Lösdriften ska mockas idag, och alla boxar ska fyllas på med spån. Känner verkligen för att greja i stallet med allt runtomkring också!
 
Känner för att göra riktigt fint hemma med. Vill köpa gardiner till köket och göra mysigt. har lite matlagning på schemat till kvällen.
 
Ha en bra dag, hoppas på att få till lite bilder i solen i eftermiddag!
 
Kram kram fia
 
Izno lille plutt <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: