Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Nämen tjenare!! Lite intressanta grejer har jag allt att bjuda på!

Publicerat 2014-02-16 15:40:58 | i kategori Allmänt

Har ridit Manne och Sparven idag, som jag fia säger: borta bra men hemma bäst! 
 
Sparven var pigg och bockade en del idag. Manne har jag trimmat på banan, gick super...
 
har haft kontakt med Arnol Assarsson, någon som skulle va sugen att träna för honom någon helg här i jkpg?
 
En hel del av detta kommer jag skriva om ikväll hur det gått, om mina tankar....ledarskap...osv
 
Barnen kommer nu så just just nu hinner jag inte! Kramar Fia
 
 
Postat av: Sanna

Jag hade varit intresserad av träning! :)

2014-02-16 @ 18:31:13
Postat av: Sanna

Jag hade varit intresserad av träning! :)

2014-02-16 @ 18:31:13
Postat av: Viktoria

Jag tränar en del för Arnold med Charmör, han är superbra!

2014-02-23 @ 20:13:08
URL: http://viktoriakropp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: