Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon

Publicerat 2014-02-28 08:48:25 | i kategori Allmänt

Har varit i stallet nu på morgonen, fodrat , släppt ut alla hästar och fixat med sparvens hage. Jag, Fia har också varit på promenad med en av mina kompisar som behövde sällskap med sin unghäst. 

De personer jag vet ställer upp på mig och följer med till ridhus mm hjälper jag gladeligen tillbaka. 

Idag ska Jonna.s rida Manne. Själv ska jag rida Perra ordentligt på banan och rida en rejäl tur ut i skogen med sparven. Har en hel del mockning och skötsel att styra med när jag kommer hem. Tack och lov sköter Jonna.s både Licala och Manne åt mig idag. 

Imorgon tänkte jag gå upp tidigt och lägga lite mer tid på bloggen. Ändra uppgifter i profilen osv... Kanske kategorisera inläggen också. Vilket vi har varit dåliga på då alla inlägg hamnar i allmänt ;)! 

Ha en jätteskön dag!! 

Kram Fia 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: