Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Den lilla pärlan

Publicerat 2014-02-15 22:22:50 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Ida) ridit ut Licala tillsammans med Sandra & Binis! En mycket snöig och blåsig ritt var det, men hästarna skötte sig utmärkt! Jag tycker verkligen om Licala, hon är så otroligt snäll!!! I vår skall jag hjälpa mamma lite och rida Licala några dagar i veckan vilket jag verkligen ser fram emot! Manne då?! Ja han missköter sig lite nu, skengalopperar och har även lyckats bocka av stackars Emma! Så nu kommer han få börja arbeta ordentligt så att han kan bli en lydig och trevlig häst att rida. Locantus har en lugn vår framför sig, tanken är att tävla honom till sommaren. Ett beslut jag har tagit pga alla veterinär besök med honom denna hösten so varit! Längtar väldigt mycket efter att få rida honom!! Han har en särskild plats i mitt hjärta ❤❤ 




Ha en mysig kväll ❤❤
Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: