Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Apropå inläggen av Kristina Warg och Tyra Sjöstedt

Publicerat 2014-02-01 19:32:05 | i kategori Allmänt

Läser lite bloggar emellanåt. Den stora favoriten är helt klart Kristina wargs blogg, den läser jag varje dag. Emellanåt klickar jag också in på tyras, har även Tyra på instagram. Jag gillar båda bloggarna... Mest Kristina wargs eftersom hon är en ambitiös, duktig ryttare med tillräckligt mycket vilja och resurser att verkligen lyckas och bli en riktig toppryttare i framtiden. Tyras gillar jag för att hon svarar för amatör ryttaren, bredden... Sen är hon vacker och rätt tokig också på ett charmigt sätt! 

Tyra skrev om skitsnack och missunnsamhet i sporten, Kristina Warg svarade att så är inte fallet! 

Jag själv ser båda sidor på detta, jag förstår att man i ett inackorderingsstall kan bli utsatt för skitsnack. Jag förstår Kristina Warg som inte ser detta eftersom hon jobbar ensam i sitt stall. Jag har erfarenheter av båda delar.. Alltså att stå inackorderad och ha eget. Jag kan lätt säga att eget är min grej, då får jag vara ifred.

MEN, jag anser att allt handlar om ens egna sätt.... Att vara rak, tala om, detta vill jag höra från dig... Detta vill jag klara själv. Tror det är viktigt eftersom många människor vill hjälpa och kanske inte vet hur mycket, eller att många helt enkelt inte kan sköta sitt egna enbart?

Själv ber jag om hjälp och åsikter. Får jag höra något jag inte förväntat mig får jag skylla mig själv eftersom åsikterna inte behöver vara densamma som mina! Får jag hjälp


 utan bett om det och hjälpen inte passar mig, antingen säger jag till eller låter jag det bara rinna av mig! 

Det är först när man släpper fokus från andra och lägger den på sig själv som utvecklingen sätter fart!!

Det var min åsikt!

Kram från Fia 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: