Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävlingar i Tingsryd

Publicerat 2014-08-12 19:01:53 | i kategori Allmänt

 
Jag ( Ida) red 7 klasser totalt med Manne & Locantus. Jag var felfri i 6 av klasserna och den sjunde hade jag ett nedslag med Locantus. I det stora hela är jag jättenöjd med helgen, det var sista klassen jag red som jag inte var nöjd med. Hade ett par språng som kunde varit bättre och kände att jag inte hade riktig flyt genom ritten. Det är bara att träna mera! =)
 
Fia red min uppfödning Vip win´s Mighty Heart som hon nu har fått av mig i tre klasser. Alla ritterna var toppenfina de debuterade också 110 med två nedslag. En mycket fin runda!  =)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: