Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tisdag it is!!

Publicerat 2014-04-01 13:17:17 | i kategori Allmänt

Har en galen längtan till eftermiddagen. Har en ny sadel som väntar på mig, Fia hemma! 

Prestige versaille D! Hoppas det blir bra med den sadeln. Kommer aldrig göra mig av med Anita sadeln men känner att jag behöver en mindre sadel som passar mina korta ben bättre😉! 

Suttit och kollat och inspirerats av tallangfulla Stephanie holmen. Sen efter det stilstuderade jag mig själv. Behöver komma ner bättre i sadeln när jag vill och inte vara så lätt i rumpan hela tiden. Det är bara att jobbe på!! 

Jag är så jäkla på G nu!! Det är vi alla i stall vip wins. Önskar bara jag hade en äldre häst att få ta några högre språng på ibland! Ingen som har någon att dela med sig av lite?😉😉 

Gjorde stallet innan jobbet idag, ska vara på jobbet till klockan 19. Tänkte hämta sadeln också... Ska tillbaka till stallet och fylla på vatten i läsdriften och i hagarna. 


Ha en fin dag!! 

Kramar Fia 



(Kan inte låta bli, kolla överlinjen på sparven) 😊😊

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: