Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Regn

Publicerat 2014-04-09 15:08:24 | i kategori Allmänt

 
Antar att man blivit bortskämd nu när solen har varit ett faktum ett tag. Sitter i soffan för tillfället, har ätit lite mat. Har städat och tvättat hemma. Brukar göra så de dagar jag slutar tidigt...åker hem och fixar med hemmet så det blir bra ordning. Sen kan jag med gott samvete åka till stallet och så gott som "dröna runt" hela eftermiddagen för att sedan komma hem till ett hem med ordning..
 
Idag ska jag rida ut Sparven ihop med Sandra och Binis efter det ska jag rida Perra på banan. Hade ju städracet i sadelkammaren igår så jag tror det bara får bli häst för hela slanten idag.
 
Ha en bra kväll
 
Kram Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: