Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Lägga fokus på rätt saker

Publicerat 2014-04-02 14:37:51 | i kategori Allmänt

Idag har jag fått jobba lite extra med mig själv. Jag har varit på dåligt humör och tvär över saker jag inte kan påverka. Vad det är talar jag inte om här dock!
 
Bestämde mig för att släppa det och enbart fokusera på mig själv....det är ju ändå så att negativa tankar enbart drabbar en själv och ingen annan...det är ju jag som har tankarna i huvudet och får en feeling av det!
 
SÅ....ska snart gå ut i stallet och fixa, tänkte kolla lite inspirerande filmer först och vila lite eftersom jag är seg efter att gått upp5 idag (det var ju inte så längesedan vi ställde om klockan).
 
Ska rida i min nya sadel. Provade att rida lite i den igår på sparven....den låg som ett smäck! Solen skiner härligt också!! Vad mer kan man begära? Ska snart åka och hoppa för Jens. Har en jädrans värk i lederna också, men jag brukar kunna fokusera bort värken när jag rider vilket jag tycker är skönt!
 
Längtar efter så mycket....att få tävla...hoppa högt.....känna modet i kroppen och få den där perfekta känslan banan igenom även på högre höjder! Men visst är det skönt att ha visioner och drömmar?!
 
Ha en fin dag!
 
Kram fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: