Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Denna dagen alltså.....

Publicerat 2014-04-23 22:45:00 | i kategori Allmänt

Man har ju sina ups och sina downs...idag har hela dagen varit rätt down faktiskt! Jag hade givetvis glömt bort att vi hade kväll på jobbet så något kvalitativt i skogen kan jag inte påstå att det blev, Vägarna kring vår gård är så hårda nu...så när jag red ut Perra och Sparven så blev det bara lite skritt och trav.
 
 
 
 
 
 
 
Perra avslutade jag en liten stund på banan då jag red en cavaletti övning. Han lyssnar så otroligt bra på mig, fina häst!
 
PÅ fredag blir det uteritt med mycket galopp och imorgon ska vi teamhoppa! Wohoooo =)!
 
Ha en bra kväll
 
kram Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: