Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vad ska man börja?

Publicerat 2013-09-16 19:01:38 | i kategori Allmänt

Nu var det längesedan jag (Ida) uppdaterade bloggen. Jag har tränat för Jens Wickström med Manne. Förra träningen var Manne väldigt seg och lyssnade lite dåligt på mig. Vi lade då fokus på att få reaktion och red x- antal övningar. Med mig i ryggsäcken hem hade jag hemläxa. Denna gång var Manne mycket bättre på att lyssna på mig, han fick ett par dippar i träningen då han inte lyssnade så mycket utan mest bara sprang och gnäggade hej vilt ;) . Men överlag var träningen riktigt bra och jag känner att det ger så otroligt mycket =) . Idag har jag tränat Manne på galoppombyten, han har en liten nonchig stil mot mig när vi hoppar och jag säger till honom att byta. Så idag var det galopparbete för hela slanten. Högsta betyget till manne idag!!!! Han satte ALLA byten och hur bra som helst! Hoppas att han gör det på bortaplan sen också (allthandlaromMannessinne) hahaha.....
Locantus sken som den stjärna han är!!! Min stora ängel!!! Jag bara älskar honom!! En tur på fälten blev det idag, laddad till tusen och sååååå fiiiin!!!! <3 <3
Ha en go kväll alla!!
Kraam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: