Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mitt Mecka! Stallet

Publicerat 2013-10-18 18:03:51 | i kategori Allmänt

Ibland får jag (Ida) för mig att jag skulle göra något annat än att hålla på med dessa hästar. de tankarna föds emellanåt då det är motgångar för mig. Jag är en väldigt känslig person och hästarna betyder så mycket för mig. När det händer något med mina hästar blir jag så berörd utav det, det är ju det som är baksidan att ha djur. man tänker att, jaha ja, nu skall jag börja samla frimärken typ!!! Men nej, det kommer aldrig att ske, utan jag kommer fortsätta att offra massa tid och pengar för att mina små stjärnor skall få må bra och få det bästa! Locantus är en sådan häst som tar massor av tid, bara i omvårdnad. Han behöver massage, laser lindas specialtäcken, specialfoder, ridas med speciellt upplagt schema, bara för att allt skall stämma till 100 %. Men ändå så är det självklart för mig att lägga den tiden på honom, han är en sån underbar och snäll häst som ger mig så enormt mycket glädje <3
 
Idag har jag ridit Manne på banan, han är en fantastisk häst, han kan allt! Allt från att bocka till att böja sig i alla konstiga former till att hoppa jättefint! Han är en häst med en enorm kapacitet!! Hjärnkapacitet!! hahaha!! 
Manne har en härlig personlighet, det kan man inte komma ifrån!! Han är one of a kind som sagt!! På söndag skall jag tävla Manne på Grevagården. Det skall bli riktigt roligt, Grevagården är väldigt fint, bra underlag och väldigt bra fik =)
 
Ha en trevlig Fredagkväll =)
 
Kramar Ida
 
Postat av: Lotta

Du är så duktig, Ida! Visst är det underbart att ha den abstinensen på sina djur. Djuren finns ju i ens tankar dygnet om. Lycka till på tävlingen.
Kram mamma

2013-10-19 @ 09:19:29
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: