Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Glädjerus

Publicerat 2013-10-27 23:01:10 | i kategori Allmänt

Just det, har jag (Ida) känt idag när jag red Manne! Han var så fin, mjuk men hade en härlig äkta framåtbjudning. Det blir så enkelt att hoppa då, lägena kommer hela tiden och det är bara att rida. Imorgon skall Manne få en tur i skogen, likaså Locantus. Tänkte också att jag skulle klippa Manne så att han blir fin till söndagens stilhoppning. Jag skall tävla sista omgången med laget och jag tycke att det ska bli så roligt med den bedömningen. Jag skall knoppa Manne och putsa på både honom, utrustningen ochmig :) 
 
Ha en trevlig kväll alla
 
Kram Ida
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: