Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Skallabang

Publicerat 2013-11-13 20:39:00 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Ida) inte kännt mig på hugget, huvudet gör ont och kroppen värker, som tur är har jag Emma!!! Hon är ju Locantus & Mannes extramamma <3 
Emma är ju redan presenterad här i bloggen, men jag kan ju säga att jag tycker hon är så snäll & go!! Framförallt ödmjuk och lojal <3 <3 
 
Det är också Emma som tar alla fina bilder på oss och hästarna =) =)
 
 
Nu skall jag ta en treo och gå & lägga mig!
 
Kram på er 
 
Postat av: Emma

åååååh vad gullig du är ida!

2013-12-10 @ 22:39:44
URL: http://nattstad.se/emmaeklof

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: