Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


ett jagande av inspiration och kunskaper

Publicerat 2013-11-02 13:12:19 | i kategori Allmänt

Hej! Fia framför datorn här. Fick reda på att jag har haft körtelfeber och ett annat virus i kroppen (och tandvärk på det). Inte konstigt att det varit jobbigt att hålla igång med jobb och hästar!
 
har haft en ofrivillig paus i två veckor nästan. Mitt driv och min skalle klarar knappt av det ska jag säga! Sitter hemma nu med en kopp kaffe. Har precis kollat två avsnitt av riders corner. Kul tycker jag....intressant att höra lite mer om dessa duktiga ryttare! En gemensam nämnare är att deras hjärtan klappar hårt för hästarna och sporten precis som mitt!
 
ska kolla riders trophy nu. Efter det bär det av en sväng till stallet. Känner att jag måste upp på hästryggen nu!! Jag vet att körtelfebern är på väg bort från mig, känner mig piggare...lite läbbigt känns det dock att jag ridit när jag varit sjuk och unghäst dessutom....det är ju farligt att slå sig om man har körtelfeber...kan till och med vara en fara för livet eftersom mjälten är mer ömtålig!
 
fortsätter att förkovra mig inom ämnet hästar, viljan att lära sig mer förvinner inte...snarare tvärtom för mig. 
 
Närmaste händelse är hoppträning på tisdag, sen hoppas jag på någon lokal hoppning. Hoppas också på att komma igång igen med Perra och mighty som fått vila nästan hela tiden då jag varit sjuk.
 
Imorgon kommer en fin unghäst hem till oss som ska träna lite. Alltid kul med fina hästar och laddade ryttare på gården.
 
Ida och sandra har tävlat idag, fina rundor har jag fått info om, Ida har placerat sig med Manne, som vanligt! Är så glad för deras skull!
 
Ha en bra dag KRAMAR Fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: