Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Utvärdering från Anita träningen

Publicerat 2013-05-10 11:12:40 | i kategori Allmänt

 
Hejsan har kommer min utvärdering om helgens träning! Anita Sande är helt klart en av de bästa jag tränat för! Träningsupplägget med bommar och lösgörande arbete passar mej och min häst perfekt! Man vill ju ha en loss och lydig häst på hoppbanan! Jag är så grymt nöjd då min annars lättstressade häst höll sej mestadels lugn och avslappnad! Gillar hennes enormt engagerande sätt med alla ekipag. skäll när man gör fel och beröm när man gör rätt, precis som det ska va!!! Kan varmt rekommendera alla att träna för Anita! Tack för en helt superbra träningshelg!
Och en stor eloge till stall vip Win för att ni anordnat detta hemma hos er! Hoppas verkligen hon kommer igen och att folk inser hur grymt bra hon är!
Har ett par som är intresserade av att rida för henne oxå! Så vi MÅSTE se till att hon kommer igen!! SNART! ( helst igår..)
Massa tack och kramar från Lotta Claesson
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: