Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Uteritt....i solen...underbart!

Publicerat 2013-03-23 15:32:00 | i kategori Allmänt

Ja det blev lite härlig uteritt idag, imorgon blir det trim för hela slanten! Tänker markarbeta hästarna en stund varje dag när vädret tiilåter ridning på vår utebana. Tanken är att hästarna ska sätta muskler på rätt ställen och att jag ska få ordentlig ordning på markarbetet och att min ridning ska bli konsekvent nog! 10-15 minuter på bana varje dag och sedan ut i skogen....eller avslut på bana då hästen redan är uppvärmd.....
 
Varje gång jag rider på bana blir det också bommar! Känns toppen faktiskt. V,14 kommer förhoppningsvis fina Charmör hem till mig och stannar ett par veckor. 
 
Kram Fia
 
 
Manne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: