Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Uteritt

Publicerat 2013-03-04 21:22:36 | i kategori Allmänt

idag har jag emma ridit ut på Licala med Jonna och fantasia. vi red bort mot dalvik och sen till lekerydsvägen och vände :) 
Hästarna skötte sig jätte bra! Licala var super pigg och framåt och hon kändes som en liten studsboll i galoppen ibland! hihi men kul hade både hon och jag! första vändan mellan dalskog och lekerydsvägen så tog vi galopp och lät hästarna att galoppera på, samma sak tillbaka. Sen när vi vände igen så försökte vi korta galoppen så dem fick jobba på lite. Det var svårt att hålla tillbaka Licala hon ville bara springa fort söt hästen men hon skötte sig fint och jag är super nöjd, sedan red vi tillbaka och travade lugnt och skrittade två nöjda hästar!! Ida hade bytt bett till ett hackamore och jag kände att hon gick jätte bra på det! hon var mer framåt och  hon såg riktigt nöjd ut på det. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: