Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Uteritt i solen och annat stök

Publicerat 2013-03-05 19:47:11 | i kategori Allmänt

Idag har det varit ett fantastiskt väder, jag (Ida) och Sandra har ridit ut med Locantus & Binis. Det blev mycket galopp och idag var det inte lätt att hålla 175cm häst i schack.... Alltså, det är inte bara jag som blir glad av solen ;)....... Licala har fått tandläkarbesök och shiiit vad hon var vass i munnen, höll på att börja lipa när veterinären gav mig ett förmaningstal om hur viktigt det är att hålla efter munnen på hästarna. Kände mig som världens största skithög!! Stackars lilla underbara söta Licalabebisen.... FY SKÄMS IDA BERGLUND!!!!  Aldrig mer glömma något sådant viktigt!!!!
Måste erkänna att man blir lite extra lipig när man är förkyld också, alla andra tränar och gymmar, medans jag.... ja gör typ inget......... skitsurt faktiskt...............
 
Nu har jag precis bakat klart fikan till träningen för Anita Sande i helgen, jag och Sandra kommer att sälja massa mumsigt till ruskigt låga priser.... Så ni som kommer, ta med småpengarna och njut av hembakt och Kaffi och saft =) , det kommer också finnas toast och frukt.
 
Denna fina tavlan fick jag av underbara Emma i födelsedagspresent, den sitter i köket nu =) Påtal om Emma, hon skall fota en massa på träningen, har man speciella önskemål ist för mer random bilder kan man be henne så kan hon ta kort till en billig peng. Men då är det dock viktigt att säga till en stund innan träningen, så att hon kan förbereda sig. 
 
 
Längtar massa tills Anita kommer, ska bli så roligt att träna, men också träffa Anita, hon är så go som person. Ska också bli väldigt roligt att träffa hennes man Pascal. SÅ VÄLKOMMEN ANITA vi längtar efter DIG!!! 
 
 
Ha en go kväll alla!! Kram Ida
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: