Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


tillbaka!!

Publicerat 2013-03-29 14:48:23 | i kategori Allmänt

Äntligen är jag (emma) tillbaka igen! har haft fullt upp med körkortet de senaste så jag har inte hunnit med att åka till något stall! Men nu i helgen och på påsklovet kommer det bli fullt upp! I helgen så ska jag ta hand om jonnas häst, sofias hästar och så ska jag rida och pyssla om Locantus åt Ida :) så kul att va tillbaka igen, har nog inte vart i stallet på 2-3 veckor, minst.....
Men idag då så har jag mockat o fixat mat och även hunnit med och Rida Locantus! Han var fin! flyttade undan honom för skänklen och gjorde lite övergångar oså för att få med honom! och det gick super!! :)
Nu ska jag dra ner till grannstallet och rida unghästen kalle :)
ha det bra :)
 
Kalle :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: