Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


slappar i soffan

Publicerat 2013-03-12 19:13:40 | i kategori Allmänt

Det har verkligen varit en rolig helg för oss alla. Jag, Fia ligger hemma i soffan och tar det lugnt efter helgen. Hästarna har också fått ta det lugnt. kommer åka iväg till ridhuset imorgon och trimma. Det ska bli spännande att trimma igenom hästarna imorgon och känna om de har kvar det noggranna trimmet i kroppen sen i helgen, 
 
Det som jag behöver arbeta med är att rida kvickare och mer konsekvent. Jag längtar efter att få arbeta ännu mer målmedvetet nu med hästarna. Det känns ännu lättare nu när man vet hur man kan arbeta vidare. 
 
Izno och Manne ska tävlingsdebutera i helgen!!! Det ska bli SÅ KUL!!! Jag kommer åka iväg någon mer dag till ridhuset för att ta några språng också. Håller redan på att reka nytt datum för att få hit Anita. SER FRAM EMOT ÄNNU EN LÄRORIK HELG!!! 
 
Ha en trevlig kväll alla!! KRAMAR Fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: