Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Seth

Publicerat 2013-03-08 12:10:00 | i kategori Allmänt

Seth är alltså en tysk 13årig dressyrvalack. Han är snäll och mycket trevlig att rida.
 
Jag hoppade honom lite mer igår än vad jag gjort tidigare. Jag var dock noga med att värma honom ordentligt innan. Lite samma som Iznos uppvärmning. Jag hoppade serier med honom också. Det är något han behöver att träna kvickhet i frambenen, komma tillbaka och få bättre språngkurva. Han kommer bli en topenhäst för sin ägare i framtiden.
 
Ha en fin dag alla! KRAMAR Fia
 
Sandra och Binis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: