Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Nu är listorna snart klara!

Publicerat 2013-03-04 12:31:27 | i kategori Allmänt

Har suttit med listorna inför träningshelgen. Jag måste dock kolla igenom tider och att alla är med en och två gånger extra! Jag är nämligen expert på adminstrativa missar!!! haha!! Hoppas få den helt klart tills ikväll.
 
Denna veckan är minst sagt ÖSIG!!! jag ska rida väldigt mycket! Ikväll tre hästar i ridhus, tors kväll 2 hästar i ridhuset och sedan ska jag rida hela 5 pass för Anita!!! Räknat till detta är allt annat som ska falla på plats. Husrum till gäster, städning, god mat ska inhandlas och sen ska man hinna med sitt  jobb och sin familj med!! Full rulle med andra ord!! Ha det bra!!! Kram Fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: