Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mar. 26, 2013

Publicerat 2013-03-26 06:56:00 | i kategori Allmänt

Som Sofia har nämnt har jag (Jonna) varit och tränat för Christoffer Andersson.
I börjar va både jag och Fantasia lite nervösa och spända men när de släppte så gick de kanon bra!
I slutet kände ja hur hon började komma i sin vanliga form efter vinterns uppehåll. Öronen spikade framåt och hon sökte efter nästa hinder.

Vi tränade mycket på att få en positiv ridning både för ryttaren och hästen vilket passar mig och Fantasia väldigt bra eftersom vi båda är ganska gröna :) att krångla till det för mycket nu i början av året får bara en själv och hästen att få dåligt självförtroende inför resten av säsongen.

Jag tänkte lägga upp lite bilder men de vill inte riktigt funka så det får komma senare :)
Kram Jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: