Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hej alla!!

Publicerat 2013-03-05 17:48:09 | i kategori Allmänt

Idag kommer listorna ut. Behöver dock en justerare vid min sida för att våga publicera och få ihop tider. SÅ INGET BLIR FEL!! Det har börjat höra av sig lite folk till mig nu som vill komma och titta på träningen. Det är som tidigare nämnt helt OK! 

Hästarna idag...ska skrittas, jag kommer hålla till på spåret eftersom alla mina stall kamrater redan varit i stallet. Längtar efter att sitta upp pådem, kan inte säga annat än att jag GILLAR mina hästar så otroligt mycket!
 
1 1/2 vecka kvar till tävling nu.... längtar otroligt mycket!!
 
Ha en toppenfin kväll alla!! Kram på er
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: