Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon!

Publicerat 2013-03-04 06:43:00 | i kategori Allmänt

Idag ska jag, Fia åka till ridhuset med Manne och Izno. Båda två blev uteridna igår...det var jättemysigt!! Jag red också Charmör igår i ridhuset (han ska också trimmas ikväll). Han utvecklas för var gång!! Han var extra fin i galoppen och jag hade känslan av att han verkligen tog i under mig!!
 
Vi hörs senare!! KRAM Fia
 
ps. Perra hade sadel på sig igen igår...inga problem ds
 
Inte långt kvar till Anita kommer!! Tjohoooo =)
Postat av: Lollo

Supersnygg blogg [:
TIPS!:
Hur din häst slipper stå på ett och samma ställe och äta!
Hag aktiviteter!
Hoppa utan ridhus och ridbana på vintern!
SVERIGES STÖRSTA HOPP OCH DRESSYRBLOGG, ANMÄL ER!!

Lämna gärna ett hovspår!

2013-03-04 @ 11:48:12
URL: http://www.island.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: