Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Det är så mycket jag hade velat skriva..

Publicerat 2013-03-18 07:55:07 | i kategori Allmänt

men har tyvärr haft lite tidsbrist. Detsamma gäller ju som ni förstår de andra tjejerna =)! Lite snabbt!
 
Jonna.S har deltagit på en träningshelg för en hopptränare och känt stora framsteg(detta får Jonna.S skriva om själv).
 
Ida har myst ut i helgen med sina hästar, är tyvärr fortfarande sjuj, och jag om någon vet hur jobbigt det är att vara sjuk!!
 
Sandra har hoppat Binan i ridhuset i lördags och hon var super, tävlade i söndags och här var hon super...detta får sandra skriva mer om.
 
Jonna. L har börjat skutta lite med hästen hon rider...det är en SPÄNNANDE historia..det får hon berätta mer om, hon går dessutom andra massage kursen denna veckan!
 
Jag(Fia) har ridit Charmör på Jlnköpingsfältrittklubb igår kväll. Han var spänd med helt fantastisk ändå!! Red honom mest för att få honom avspänd och tog några språng med honom. Varje gång jag är iväg och rider med honom är det någon SOM DRAR I HONOM han kommer bli såld närsom känns det som!!
 
Jag red Manne igår, han var SÅ MJUK OCH FIN...skrittade och travade honom hemma på gården. Tanken var att han skulle tävlat men en bil pajade så jag var tvungen att lämna en häst hemma.
 
Izno var som en TIGER på tävlingen. Även om det kändes som att vi hade lite övertempo och att han var SÅ HOPPESUGEN att jag knappt fick igenom mnina förhållningar så känns det som att det är detta jag vill.......efter ett långt tävlingsuppehåll vill man ju att hästarna ska tycka att det är kul och VILJA nästan MER ÄN DE BEHÖVER!! Snart ska jag, Sandra och Ida planera in nästa Sande träning. Kommer bli någon gång i Maj!
 
Ha de toppen!! KRAM Fia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: