Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Dagen idag....

Publicerat 2013-03-19 10:08:34 | i kategori Allmänt

Jag, Fia ska rida Izno och Manne lite lugnt hemma. Underlaget ute är ju inte det bästa nu när våren inte vill komma. men man får helt enkelt tänka på att det snart blir vår!

På onsdag ska jag och Emma rida ut hästarna. Det kommer mförhoppningsvis bli lite längre rundor för alla hästarna.  På torsdag blir det jobb från morgon till kväll så jag har tänkt att leda hästarna en stund på morgonen...
 
Till helgen blir det förhoppningsvis lite trim, men kort och gott så kan jag ju konstatera att detta blir en lugnare vecka för både mig själv och hästarna. Charmör ska dock hoppas två gånger denna veckan.
 
Ha det toppen! Kram Fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: