Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Då var denna roliga och lärorika helgen över!

Publicerat 2013-03-11 08:01:51 | i kategori Allmänt

Jag, Fia har ju förstås massa intressant och roligt att berätta sedan helgen. Jag har kommit till ett helt annat arbete i helgen än vad jag brukar göra. Jag har verkligen lyckats komma åt hästarna bra. Jag har kommit till insikt att båda mina rallyräkor är rätt lata, vilket man verkligen inte kan tro. Men om man vill slippa undan att arbeta funkar det ju bra att busa också. 
 
Vi kommer ta hit Anita igen, det var många som var nöjda, tror nog tom att alla var nöjda!! Alla var överens om en sak: man kom åt hästen, den stela sidan  och att den kom till arbete. Många av de springiga hästarna på kursen var lugna och nöjda!! KUL!!!
 
Nu ska jag äta frukost med mina långvägas gäster för att sedan tacka adjö och åka till jobbet!! Mer om helgen kommer senare. Kramar Fia
 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: