Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tre hästar att rida i solen idag

Publicerat 2013-06-20 12:24:48 | i kategori Allmänt

Ska rida ut izno och Manne idag. Tänker avsluta dem på banan. Jag arbetar dem mycket när jag rider ut. Flyttar dem, övergångar... Jag drar nytta av den extra bjudningen som kommer i skogen och oftast har de med den när jag avslutar på banan.

Planen är att hoppa i helgen sedan varva uteritt med avslut på banan(tycker det är svårt att galoppera ute då vägarna är så hårda nu), på onsdag ska jag träna markarbete med både Manne och izno och på torsdag om en vecka bär det av på meeting!!! Längtar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: