Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävling i Aneby

Publicerat 2013-06-10 21:14:33 | i kategori Allmänt

Igår tävlade jag och Fia i Aneby, jag tävlade Locantus i 1,05 och 1,10m. Det var vår fjärde tävling för året och det blir bara bättre & bättre. Jag placerade mig som fyra i båda klasserna, Locantus skötte sig väldigt bra. Det vi måste träna på till nästa tävling är att jag måste bli klar i distanserna. Locantus har en väldigt stor galopp, så om jag inte gör en ordentlig förhållning eller rider framåt på ett mindre galoppsprång rider vi det sista som ett halvsprång, det är ju förstås inte ultimat.
 
Denna veckan skall vi tävla i svarttorp, men innan dess skall vi ladda med träning fär Angelica Flyckt, det blir toppen!!  Ha en bra kväll alla =))
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: