Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Locantus!! Världens bästa kompis!!

Publicerat 2013-06-18 18:28:55 | i kategori Allmänt

I helgen har det varit tävlingar i Svarttorp, ett trevligt och välordnat arrangemang. Jag har tävlat Locantus i tre klasser, två 110-hoppningar och en 115-hoppning. Mitt mål för denna tävling var att uppnå jämna galoppsprång på distanserna men ändå inte tappa tempo. Jag har LYCKATS! det gick suuuper!! en felfri runda med 7.e placering och två fyrafelsrundor. klart godkänt tycker jag!! Locantus var med mig hela tiden, en heelt underbar känsla. Han lyssnar så bra och är så följsam för mina hjälper!! Min finaste underbara stooora kompis <3 Jag känner att vi utvecklas hela tiden och det är så roligt, jag har tränat markarbete för Angelica Flyckt några ggr och det hjälper mig så otroligt mkt. Angelica vill att man ska ha en mjuk och fin hand och rida med teknik och det passar mig som för det mesta har bomullshandskarna på. Markarbetet med Licala har gett så otrolig
t mycket, det är sååå kul att rida henne nu, det känns som det inte är så långt kvar till vår första start på dressyrbanan!! Underbara lilla häst <3 <3 <3
 
Ha en fin kväll kära ni <3
 
Kramar Ida
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: