Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


kortis på Manne från hoppningen i förrgår

Publicerat 2013-06-26 14:33:08 | i kategori Allmänt

Det blev ju inte som jag hade tänk riktigt, Manne var seg när jag hoppade honom eftersom vi ridit på banan så många dagar på raken, red dock ut på fältet en liten stund för att sedan jobba honom på banan innan jag hoppade. Tyckte ändå att det var rätt bra att han var seg. Manne är en häst som kan ha "flera skepnader". Han kan vara en riktig hetsporre och ibland ett riktigt sego! Det är en utmaning att möta den variationen kan jag säga.
 
Kände att jag gjorde det väldigt bra, han blir bara bättre och bättre. Ikväll ska jag träna både Izno och Manne för Ange. Imorgon bär det iväg på meeting!! tjohooo!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: